28 Aralık 2019 Cumartesi


Bir cumartesimizi de gezmeden battaniye altı, dizi izleyerek geçirelim dedik. Biliyorum ki ne Pi ne de ben öyle kuru kuru izlemeyiz diziyi , o yüzden gece mesaiden çıkar çıkmaz koştum mutfağa ! Şimdi hem basitçe kek yapacağım hem de şöyle biraz gösterişli olsun görünce ''Waaoooowww'' desin istedim ve paraya kıyıp beyaz çikolata aldım . Ne dese beğenirsiniz (!) ; 
'' Üstüne mayonez mi sıktınn ? '' 
Süslemek için enjektör bile kullanmama rağmen kabul ediyorum ki görüntüyü başaramadım . 
Fakat tadı efsane !
Ahududulu Pi keki için malzemeler ;



• 1 paket (75gr) Kenton marka ahududu küpleri 
• 1 su bardağı sıvı yağı 
• 1 su bardağı şeker 
• 3 yumurta 
• 1 su bardağı süt 
• 1 paket şekerli vanilin 
• 1 paket kabartma tozu 
• 2 su bardağı un 
• 1 paket (80gr) beyaz çikolata













• Yumurtları ve şekeri bir mikser yardımıyla köpürene kadar çırpın .
• Daha sonra içine un , yağ , kabartma tozu,şekerli vanilin ve sütü ekleyip tekrar çırpın. 
• Son olarak ahududu küplerini dökün ve mikser kullanmadan karıştırın. 
• Yağlı kağıt serdiğiniz kalıba kek harcını dökün ve önceden ısıttığınız 180 derece fırında 40 dakika kadar pişirin . 
• Bu kısım tamamen zevkinize kalmış fakat benmari usulü erittiğiniz beyaz çikolata ile kekinizi süsleyebilirsiniz. Beyaz çikolata bu keke çok yakışıyor . 
!!! Unu eleyerek eklemeniz kekinizin daha iyi kabarmasını sağlayacaktır. 
Tarifimi denerseniz benimle paylaşmayı unutmayın. 
Afiyet olsun !

4 yorum

Nefis görünüyor ♡♡♡

Çok lezzetli görünüyor, elinize sağlık.

Teşekkür ederim !

funda dene . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates