12 Ekim 2018 Cuma

    
Son günlerde en iyi hissettiren şey çıktığım akşamüstü yürüyüşleri oluyor. Geçenlerde böyle bir manzaraya denk geldim. 
Çok güzel değil mi ? 
Sınavıma sayılı günler kala kitap okumanın, blog yazmanın , film izlemenin kısacası sevdiğim çoğu şeyin burnumda tüttüğünü hissediyorum. 
Gitgide katlanan bir şekilde.. 
Ders arasında rastladığım “Evet, tam olarak söylemek istediklerim bunlar!” dedirten, güzel bir Can Yücel şiiri bırakıyorum bugüne;

Kusurlarımı seviyorum!
Darılınca suratımı asmayı,
Canım sıkıldığında sebepsizce bağırmayı,
Kıskançlık krizlerimi,
Olur olmaz yerde kahkahalar atmayı,
Normal olmamayı seviyorum.
Sadece canımın istediği şeyleri yapmayı,
Tembelliğimi..
Bazen düşünmediklerimi birden söylemeyi,
Bazen her şeyi yüzüme gözüme bulaştırmayı.
Öfkelerimi. 
Kızınca küsmeyi.
Heyecanlarımı.
Benden iyi olduklarını düşündüklerimi ki, yok..
Bazıları hak etmediği halde, sevmeyi.
İçimdeki çocuğu, 
Beni seviyorum.
Çok mükemmel değilim.
Ama benden bir tane daha yok!
Beni seven böyle sevsin!
Sevmeyene de zaten yol verdim,
Gitsin!

10 yorum

Bende spor yürüyüş severim enerji mutluluk verir...yazı cok güzelmiş..Ama bazende değişmek degısıme acık olmak gerek fazla kıskançlık trip iyi sonuçlar doğurmuyor. Karşı tarafın gözle görülür birşeyleri yoksa duruşu keskin sert ve artık olgunlaşmıssa tabiki.

Teşekkür ederim ❤️ Düşüncelerinizde haklısınız ☺️

Ne güzel bir şiir olmuş. Can Yücel farkı demeden geçemedim. Öyle duygusal bir anda okudum ki, sizin gibi bende aynen beni anlattığı hissine kapıldım. Sınavınızda başarılar dilerim, en kısa sürede daha sık yazılarınızı okumak dileğiyle...
Sevgiler:)

Çok teşekkür ederim :) ❤️ Sevgilerr

Yürüyüş yapmayı bende cok seviyorum.Sinavinda basarilar dilerim💓

Cok güzel, paylaşım için teşekkürler. Ne güzeldir sahilimizde yürümek..

Deep :) Kasım’ın başında memurluk sınavı var sonra tam gaz burdayım :) seni de özlemedim değillll ����❤️❤️

Güzel yorumlarınızın hepsini gördüm ama sitemde bir sorun var Google hesabıyla yaptığım yorumlar gözükmüyor. Bütün yorumlarınız için teşekkür ederim ��❤️

Çok çok teşekkür ederiimm❤️❤️

Sınavınızda başarılar dilerim.

funda dene . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates