24 Eylül 2018 Pazartesi


Herkese merhaba! 
Bugün büyük bir heyecanla yazıyorum bu yazıyı.Bilen biliyordur belki ya da bilmeyenler için; ilk yazıma buradan ulaşabilirsiniz. 
Hayatımda yedi ay önce uzun soluklu bir yolculuğa çıktım. Başka bir deyimle “kilo verme süreci, sağlıklı beslenme,diyet...” Henüz hedef kiloma ulaşamadım ama bu yolculuğu blogumda paylaşmaya karar verdim. Bir gün dönüp okursam bu yazıları kendimle tekrar tekrar gurur duymak istiyorum 
ve belki benimle aynı yolculukta olan dostlar edinebilirim.
  Kim bilir ?





Diyetisyenimin kontrolünde üç günlük bir detoks sürecini bugün bitirmiş bulunuyorum. 
Peki bu üç gün boyunca ne yedim ?












İçerisinde mercimek,kabak,domates ve birkaç çeşit sebze daha olan işte bu çorbayı üç ana öğünümde 2 kepçe olarak içtim. 
Üç ara öğünde ise birer salatalık tükettim. 
Bana kalırsa sebzeli mercimek çorbasıydı.Bu nedenle “ooo çok enteresan bir detoks” oldu diyemem. Ama içerisindeki bulgur sayesinde açlık hissi yaratmadı hiç. 
Tabi tüm bunların yanında 4 lt su içmeyi ve günlük 40 dk yürüyüşlerimi aksatmadım.


Ve sonuç; giden 1.7 kilo! ☺️
Hedeflerimin arkasından koşmak beni daha mutlu bir insan yapıyor. 
Sizin için de öyle mi? 


25 yorum

Son cümle ne kadar güzel 😊 hedeflerinize giden yolda nice güzellikler sizinle olsun inşallah

Çok teşekkür ederim ☺️

Bende seninle gurur duyuyorum ben seni her halinle seviyorum sen mutluysan bende mutluyum canım kızım

Azili insanları severimm hayatta hedefi olanları daha çok severim :) :)

seni seviyorum hilooşş!! ☺️

Hoşgeldiiinnn :) çok teşekkür ederim :)

Ay hadi inşallah. Bende 2 hafta oluyor başlayalı. Bakalım ne olacak. Umarım hedefine kısa zamanda ulaşırsın. Bol eksiler :)

Hedefine en kısa zamanda ulaşman dileğiyle ! :) Sevgilerr

süpersiniz, bravo, çok tebrik ederim, bizimle de paylaştığınız için teşekkür ederiz, size bu süreçte kolaylıklar dilerim, harika sonuçlar almaya devam edeceğinize eminim <3 :)

Çok çokkk teşekkür ederimm :) ❤️

Tebrikler...oldukça uzun zaman olmuş. Bırakmadan, bıkmadan devam etmen çok hoş...

Teşekkürler :)

hedeflerine her gün daha çok yaklaş, seni destekliyoruz... <3 tebrikler ve başarılar! :))

Canım benımm çok teşekkür ederim... :) ❤️

heeey ne güzel bravo sanaa :)

Canımm teşekkür ederim :)

kolay gelsin , :) umarım dilediğiniz hedefe ulaşırsınız

Çok teşekkür ederim inşallah :)

Benfe seninle ayni yoldayim canim Azmin zaferi.Takindeyim ❤️

Ya süpersin! ❤️

kaçla başladınız 7 ay önce

Çok hatırlamıyorum ama en son 91 i görmüştüm

Hedeflerin arkasında koşmak gereeek :)
:)
Ben de beklerim bloguma, sevgiler :)

Tebrikler, hedefini belirleyip ilk adimi atmak basarili sonucun gostergesidir.

Umarım bende verebilirim o kiloları 🤣 Bloğunu takibe aldım,bana da beklerim...

funda dene . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates