13 Aralık 2019 Cuma


Bu ay Yapı Kredi'nin 75. yılı şerefine farklı farklı illerde düzelemiş olduğu çok güzel bir sergiye gitme şansı yakaladım ! Ben İzmir'deki Adnan Saygun Kültür Merkezine gittim , eğer Antalya'da yaşıyorsanız 24 Aralık -28 Şubat tarihlerinde Antalya Kültür Sanat'ta da olacak sergi. Hem ücretsiz hem de çok değerli ressamların eserlerini barındırıyor koleksiyon , kaçırmayın derim !
Sergiye bayıldım . Gidemeyenleriniz ve geri dönüp yazılarımı okuduğumda güzel birer anı olması için birkaç fotoğraf bırakıyorum buraya ! 

En sevdiklerimden birisi Devrim Erbil'in çizgilerine hayran kaldığım bu resmiydi. 
Açıklamasıyla birlikte ;







Günümüz insanları,ilişkileri, arkadaşlıkları  ;









Şu iki fotoğrafın asaleti hepsinin bir tık önünde ;




1 yorum:

Blogunuz oldukça güzel ve emek verilmiş.Kaleminize sağlık.Yeni
açtığım bloguma zaman ayırıp takip ederseniz oldukça mutlu olurum.Sağlıcakla Kalın.

https://hepfragmanizle.blogspot.com/

funda dene . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates