27 Kasım 2019 Çarşamba


“Büyüdüğünde anlarsın.” derler ya hep insanın gerçekten büyümeye başladığında okuduğu kitapları, hayalleri , bakış açısı kısacası insanı  insan yapan ne varsa hepsi değişiyor, yoğruluyor. Benliğimizle şekil alıyor. “ Arkadaşlık “ kavramı da öyle. Yazıya başlamadan şöyle bir düşündüğümde aklıma yürümeye çalışan bebekler geldi. Emeklemekle başlayıp ilk adımlarına ulaşan ve düşe kalka en sonunda düşmemeyi ve yürümeyi öğrendikleri o uzun serüvenleri! Arkadaşlık da öyle değil mi ? Hayatına alacağın insanları seçebilmeyi , hata yapa yapa en sonunda  yapmamayı ya da daha bilinçli bir şekilde hareket edebilmeyi öğrendiğin uzun bir yol. Herkesin yolu farklı tabi , kimimiz çok erken ulaşırken bu olgunluğa kimimiz ise “arkadaşlık” nedir bilmeden yitip gidiyoruz. 
Benim de bu yolda öğrendiğim çok şey oldu. Bunlardan bir tanesi “çıkar” kelimesini hissettiğim her   şeyden uzak durmak. Seni görmek ya da sesini duymak değilde sadece kendi negatif enerjisini ve yaşadıklarını aktarıp senin ne düşündüğünü veya nasıl olduğunu hiç sormamış olanlar örneğin. İllaki sizin de hayatınıza bir tanesi girmiştir. Düşe kalka dedim ya hayatıma almamayı öğrenene kadar enerjimi “emen” o kadar çok an oldu ki ! Ama hiçbiri için keşke demiyorum. Her insanın bana kattığı ve öğrettiği şeyler oldu. Geçen her yıl ile biraz daha kendimi bulduğumu ve ne istediğimi bildiğimi hissediyorum. Bu cümleyi kurarken aklıma Oprah Winfrey’ın “Artık Biliyorum” kitabındaki şu harika  sözleri geldi ; 
“ Siz on yıl önceki kadın değilsiniz . 
Şanslıysanız geçen yılki kadın da değilsiniz .
İzin verirsek deneyimlerimiz bize kendimiz hakkında çok şey öğretebilir.
Ben bunu memnuniyetle karşılıyorum. “
Her okuduğumda yazarın pozitif enerjisiyle doluyor , arkadaşlığa  ve peşi sıra gelen bütün güzelliklere inanıyorum!

Yeni yaşını sımsıkı kucaklaman dileğiyle.. 
İyi ki doğdun Küçükk ! 

1 yorum:

Güzel olan her şeye inanmak lazım

funda dene . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates