14 Kasım 2019 Perşembe


Yağmurlu bir İzmir sabahına uyanmak kadar keyifli ne olabilir ki ? Bu sabah penceremi açtığımda aklıma gelen düşünceler tam olarak bunlardı. Polyannacılığa kaçmadan  “ Bardağın dolu tarafından bakmak “ aslında iç huzura biraz daha yaklaşmamıza yardımcı olan bir kavram. “Off! Bugün iş var” diyerek uyanmakla “harika bir yağmur sesiyle uyandım” arasında yapılan eylem olarak bir fark yok evet. Ama kendimize yüklediğimiz enerji o kadar zıt ki.. Ben de bu sabahımı biraz daha keyifli geçirmek adına kitap okurken müzik dinlemeye karar vermiştim. Ve bir parçaya denk geldim. Okurken , iş yaparken ya da herhangi bir şeye konsantre olduğunuz zamanlarda size güzel enerjilerimi de kattığım bir şarkı bırakıyorum buraya ! 
Günümüz güzel geçsin ! 

funda dene . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates