26 Ekim 2019 Cumartesi


Kilo verme sürecinde besinlerimizi ne kadar çeşitlendirmeye çalışsak da belli bir yerden sonra sıkıldığımız ve isyan ettiğimiz zamanlarımız oluyor. Özellikle verilecek kilo miktarımız ve bununla doğru orantılı olarak artan sürecimizi düşünürsek! 
Bu süreçte hem tatlı yemek istiyorum hem de yedikten sonra pişmanlık duymak istemiyorum diyenler için tadına bayıldığım muzlu muffinlerim var! 




Malzemeler; 
 - 2 olgun muz 
 - 1 su bardağı yulaf ezmesi
 - 1 yumurta
 - 1,5 yemek kaşığı şekersiz fıstık ezmesi
 - 1 paket kabartma tozu 
 - 1 tatlı kaşığı bal 








- Yumurtayı bal ile birlikte köpürene kadar iyice çırpın. Bir rondodan yardım alırsanız köpürmesi daha çabuk gerçekleşecektir. 
- Muzları ezin , yumurta ve bal karışımının içine ekleyip tekrar çırpın.
-  Daha sonra rondodan çekip un haline getirdiğiniz yulaf ezmesini , kabartma tozunu ve şekersiz fıstık ezmesini ekleyip tekrar çırpın. 
- Karışımınızı muffin kalıplarına yarısı dolacak şekilde dökün. 
- Üzerini süslemek için damla çikolata kullandım ben ama ceviz , fındık ya da badem de muffinlerinize çok yakışacaktır. 
- Önceden ısıttığınız 180 derece fırında 30 dakika kadar pişirin . 
Afiyet olsun. 

Eğer tarifi denerseniz benimle paylaşmayı ve yorum bırakmayı unutmayın. 
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere !



funda dene . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates