7 Ekim 2019 Pazartesi



Merhaba ! Upuzun bir aranın ardından yine içimdeki “ yazmalısın Fundaa  “ diyen sese yenildim. Ufak değişikliklerle geri dönüş yaptım ve bir süre buralardayım . 
Bu uzun süre zarfında aslında hayatımdaki çoğu şeyi değiştirdim. Bunlardan biri de yeme şeklimdi. Hayatımda verdiğim en güzel kararlardan biri vejetaryen olmaktı. Hem bedenen hem de ruhen yenilendiğimi hissediyorum. Belki bu konuyla ilgili detaylı bir yazı paylaşabilirim. Şimdi sizlerle denediğim ve bayıldığım bir tarifi paylaşacağım. 
Mantar çorbasında kullandım malzemeler ; 
 200 gr mantar 
3 su bardağı su 
1/2 çay bardağı süt 
1,5 çorba kaşığı un 
Tuz ve kekik 

Yapılışı ; 
Mantarları küp küp doğrayın , bir tencerede (ben zeytinyağı kullandım dilerseniz tereyağı da kullanabilirsiniz) az miktarda yağ ile kavurun . Mantarlar suyunu çekince unu ekleyin . Unla beraber kavurmaya devam edin. Daha sonra suyu yavaşça mantarların üzerine ekleyin. Bu kısımda çorbanın topaklanmaması için  karıştırmayı bırakmamak çok önemli. Çorba iyice pişip kaynarken sütü kesilmemesi için azar azar ekleyin. Ocaktan almaya yakın tuzunu ve kekiğini atın. 
Afiyet olsun ! 

Bu tarifi denerseniz lütfen aşağıya yorum bırakın . Bir sonraki yazıda görüşmek üzere 👋🏼 

funda dene . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates