15 Eylül 2018 Cumartesi


''Kelebeğin Hayat Sırları''
Defalarca okumaktan keyif aldığım en pozitif kitaplardan biri. Ve şu satırlarında öyle haklı ki!
Bazen kendimi geçmişle keşkeler arasında sıkışmış halde buluyorum.Keşke şunu yapmasaydım, keşke şu da olsaydı, böyle de olsaydı derken şuanı yaşamayı unutuyorum. Hani derler ya ''İnsan en çok kendine zarar verir.'' tam da öyle.Anın güzelliklerinden  farkında olmadan elimi ayağımı çekiyorum. Daha sonra onlarda kocaman bir keşke oluyor. Bu böyle, böyle...
Bu sabah yazımı paylaşacakken bir mail geldi. Sanki tam burası için gönderilmiş. Şöyle diyordu Biryudumkitap:

''Sil baştan yaşama şansım olsaydı eğer,
oturup saymazdım eski yanlışlarımı.
Kusursuz olmaya çalışmaz, rahat bırakırdım yüreğimi.
Farkında değilseniz hala, öğrenin artık:
Yaşam an'lardan oluşulur,sadece anlardan,
ŞİMDİ'yi yakalayın.''

Bu sabah kendime bir not!

4 yorum

keşkeler... yüreğimizdeki yaralar...

Çoğu kez düşündürtüyorlar...

Altını çizdiginiz satırlar gerçekten çok etkileyici. Paylaşımınız için teşekkürler.

funda dene . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates