26 Eylül 2018 Çarşamba


Bazı kitapları bir çırpıda bitiriverirsin bazılarını da başucuna koyar sindire sindire okursun ya hani;  Son zamanlarımın o başucu kitaplarından birisi 
“Artık Biliyorum”
Okudukça yazarın tüm pozitif enerjisinin bana geçtiğini hissedebiliyorum.
 Şu sıralar tam da ihtiyacım olan şey;
“Bir parça pozitif düşünce”
Yeni bir seri başlatmanın heyecanıyla kitabın en sevdiğim yazısını bırakıyorum bugüne;

“Cesaretinizin gerçek ölçütü, amacınıza ulaşıp ulaşmadığınız değil, kaç kere düşmüş olursanız olun tekrar ayağa kalkmaya karar verip vermediğinizdir. Tamam, kolay değil, ama artık kesinlikle biliyorum ki ayağa kalkıp en çılgın hayallerinizin peşinden gidebilme cesaretini göstermek, size hayatınızın en büyük ödülünü ve en harika macerasını verecektir. Ayrıca gerçekten çılgınca olan ne var ki? Şimdi, nerede olursanız olun, yeni bir başlangıçtan sadece bir seçim kadar uzaktasınız.”

Peki siz bugüne hangi yazıyı bırakmak isterdiniz?
Yorum kısmında benimle paylaşırsanız okumaktan keyif alacağım!



18 yorum

" Mutluluk her yer karanlıkken içindeki aydınlığa güvenmektir.. " benim en sevdiğim yazılardan biridir... :)

Kitap kişisel gelişim türünde mi ?

Evet kişisel gelişim türünde ama kitapta sık sık yazarın kendi hayatından kesitler de var

Biliyo musun çok çok beğendim... :)

oprah biliyon muuuuuu eğlenceli biriiiii amerikanyada pek ünlüüüü televizyoncu :) bugüne şunu bırakayıms :) mutlu insanların öyküsü yoktur (tolstoy) :)

Evet duymuştumm ama kitabı satın aldıktan sonraa :)
tolstoyu çok severim :) çok güzelmiş bu söz canımm! :)

Kişisel gelişimle aram pek iyi değil ama siz çok etkilenmişsiniz. Kararsız kaldim 🤔

Bu aralar bana da pozitif enerji lazım:) İyi gider bu kitap sanırım.

Evet güzel bir kitap öneririm :)

harika bir kitapmış gerçekten, alıntıya bayıldım, Oprah'ın hayatının tam bir başarı öyküsü olduğunu biliyordum, kitabı da çok güzeldir eminim, keyifli okumalar:)

Teşekkür ederim canım :)

alalım notumuzu , zirilyon tane okunacak kitap olsa da istem de , yenilerini eklemekten yılmayan bir bünyem var :D

Benim de öyle ! :)

Kişisel gelişim,pozitif en sevdiğim okuma türüdür.
Notumu aldım canım 😍

Kitaptan yaptığınız alıntı çok güzel. Kitap önerisi için teşekkürler.

❤️☺️

Her karanlik bir aydinligin habercisidir diyorum her zaman.

"En karanlik gece bile sona erer ve güneş tekrar doğar"- Victor Hugo

çok güzel kitap hakkında yorumlamanızı çok beğenaim

funda dene . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates