30 Haziran 2018 Cumartesi



Bir zamanlar sarı bir kutum vardı.İçine kurduğum tüm hayalleri yazıp attığım. Gerçekleştirdiğimde kağıtları yırtıp atacaktım tek tek.Kilo vermekte onlardan biriydi.Kağıdı yırtmayı bırak, yazdıktan sonra bir 5 kilo daha almıştım üzerine :)
Peki ben bu yazıyı neden yazıyorum ? O sarı kutumu kaybettim. Ve bazen hayatta başardığım çoğu şeyi unutuyorum. Ya da hatırlayabilecek kadar iyi hissetmiyorum. Buraya baktığım zaman hatırlamak istiyorum. Ben bugün o kutudan gerçekleşmesini en çok istediğim hayalimi yırtıyorum!
Bu dünyanın en güzel duygularından biri. Ve siz de, hayalini kurduğunuz ne varsa ne kadar zor olursa olsun hepsini gerçekleştirebilirsiniz... Sadece biraz cesaret!

funda dene . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates