28 Ocak 2016 Perşembe

Herkese merhaba :)
 Bu aralar yeni bir heyecan içindeyim  . Mesleğime ait bir blog uzun zamandır açmayı düşünüyordum fakat bir türlü cesaret edemiyordum.Bu tarz bir bloğun örneğine rastlamamak açıkçası beni çok korkutmuştu .Hem benim gibi sağlık okuyan arkadaşlara destek olmak hemde onlarla bir platform altında konuşabilmek aynı zamanda diğer tüm okuyacak olan insanlara ulaşabilmek için bu korkumu yendim ve bloğumu açtım :) Şimdi bu deli kız niye bunları yazıyor diyeceksiniz ? Ben burda o kadar temiz kalpli bloggerlar tanıdım ki; daha bir yorum atar atmaz bana destek olmaya gelen mi dersiniz ya da instagramdan bana ulaşan mı ya da yazımı okuyup güzel yorumlarını esirgemeyenler mi... hepinize sonsuz kere teşekkür ediyorum. Ve yeni bloğumda da yine desteklerinizi hissedersem çok sevinicem .Bloğuma buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz . Hayalinizde ne varsa arkasından koşun! Hepinizi koskocaman öpüyorum :)

funda dene . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates