7 Ekim 2021 Perşembe

 

Yıllar sonra Google Drive dosyalarımı karıştırırken içerisinde bir fotoğrafla karşılaştım ; 

Yapabilirsin ! 

Tabi o zamanlar kpss ile boğuştuğum tüm sosyal aktivitelerimi neredeyse sıfıra indirdiğim bir dönemdi. Dersten kafamı her kaldırışımdaki en büyük ilham kaynağım.. Tam da şuan böyle bir fotoğrafla karşılaşmak ben de bambaşka duygular uyandırdı. Ne garip değil mi ? Aynı kelime farklı hisler… Ve hedefimden apayrı bir yol..

Yine o zamanlarda kendime yazdığım bir mektubum vardı ; 2023 yılında açılacak diye mühürleyip bir yerlere kaldırdığım. Bulamadım ! 

Doğru zamanda o beni bulacaktır.

Buraya kalbimizi sıkıştıran ne kadar anı varsa hepsinin enerjisini bırakabilmek için küçük bir not yazıyorum ; 

“ YAPABİLİRSİN ! “ 


funda dene . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates