10 Ağustos 2020 Pazartesi


Son zamanlarda buraya yorumlarını yazacak vakti bulamasam da kitaplar kendimi bildim bileli benimle. 
İçimde hep bir sayfa da olsa okumasam günü geçiremeyecekmişim hissi var. Okuma hızımın yavaşladığı bu ayda bunun etkisini daha çok hisseder oldum. 
Motivasyonumu tekrar kazanmak için beni mutlu edeceğini bildiğim, en sevdiğim yazarın bir kitabını seçmeye çalışırken aklıma “kitaplar üzerine neden konuşmuyoruz ki hiç ? “
sorusu geldi.
 Ve soluğu burda aldım.
“Okumak” üzerine tanışalım ! 

Favori yazarın hangisi ? 
Seni mutlu eden özellikle okuduğun bir tür var mı ? 
Bu zamana kadar seni en çok etkileyen ve kesinlikle okumalısın dediğin kitap hangisi ?  

Yorumlar kısmında benimle paylaşırsan çok mutlu olurum ! 

8 yorum

Funda hanım bazen kendinizi hayatın akışına bırakmalısınız. Okumak da buna dahil. O yüzden o güzel kalbinizi dinlendirin. Bir kitap elbet sizi seçecektir. Ve benim size önereceğim kitap ise Oliver Twist :)

Ben bunu daha önce söyleyip sana zorla okuttum bile. José Rodrigues dos Santos, Tanrını formülü �� ANONİM

Ne güzel yazmışsınız 🙏🏼💙 Olıver Twıst’ı küçükken okumuştum, bence bu aralar tekrar okumamın zamanı gelmiş ! ☺️💚

Hahaha ! 😌☺️ Okuduğum en güzel bilgi barındıran fakat roman çizgisinden de hiç çıkmayan kitaplardan biriydi 💙

Pek çok yazar seviyorum ama hepsinin her kitabını okudum mu, hayır. Fazla seçiciyim ben, fantastik-macera-polisiye-tarihi roman türleri arasında değişmeli okuyorum hep. Bazen kötülere denk gelsem de bazen çook güzellere de rastlıyorum. 'Özgürlüğün Altı Derecesi' son zamanlarda rastladığım, kurgusu hoşuma giden bir kitaptı. Maalesef pek bilinmiyor. Denk gelirseniz okumanızı öneririm. Bol kitaplı günler dilerim :)

Okurken aklıma deliler gibi polisiye okuduğum zamanlarım geldi. Ne güzel ! ☺️ “Özgürlüğün Altı Derecesi” bi okumamıştım . Hemen kitap listeme alıyorum ! Teşekkür ederim 🙏🏼💙🥰

Favori yazarım İrvin Yalom. Kitap Nietzche Ağladığında

Okumadığım bir kitap daha ! 🥰 Benimle paylaştığınız için çok mutlu oldum , hemen kitap listeme ekliyorum 🙏🏼☺️❤️

funda dene . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates