9 Temmuz 2020 Perşembe



İçim kıpır kıpır ! 
 Tam sekiz ay önce başladığım yoga eğitimimi bir inziva kampıyla daha güzel yerlere taşıyorum !
Değişmek , bir şeyler katabiliyorsa sana ;  işte o zaman güzel hissettiren bir kavram oluyormuş. 
Derse ilk giren Funda’yla şimdi arasındaki değişimi
, değişen enerjimi, her şeyi gülümseyerek izliyorum ; 
ve kamp sonundaki “ben” i görmek için sabırsızlanıyorum. 
Yoganın bana kattığı insanları , öğretileri , her şeyi sevgiyle kucaklıyorum. 
Biten bir eğitim,
 başa dönüp tekrar tekrar öğreneceğim bir yolum var ! 
Sevgiyle... 🕉🌱

3 yorum

Kendini sev yapmak istediklerini erteleme daima iyilikten güzellikten yana ol hayat kısa dolu dolu yaşamak lazım

Ne güzel yazmışsınız ! 🙏🏼💙☺️

Kirlenmiş dünyamızdan kararmış kalbimizden güzelliğe dair ne döküldüyse dilimizden kelimelere onu yazdım beğendiğsen ne mutlu 🙏🙏♥️

funda dene . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates