1 Temmuz 2020 Çarşamba



Başladığın yere dönmek...
Daha önce okusaydım “ Evet ! Emeklerim hep böyle boşa gidiyor işte ! “ diye kocaman ünlemli cümleler kurardım. Konuya , özneye hiç dikkat etmeden...
Özellikle mesleğimle ilgili konularda sürekli oldurmaya çalıştığım ve her seferinde başladığım yere döndüğüm “o an” beni fazlasıyla yıpratırdı.
Dün , yoga eğitimimde hocamın girdiğim bir pozu düzeltişiyle afalladım. Doğrusunun daha farklı olduğunu öğrenmek , başladığım yere geri dönme fikri birkaç saniye de olsa yine aynı korkuya neden oldu. Fakat beni gerçekten korkutan şey başladığım yere dönmek mi yoksa geçmişten getirdiğim o kaygılarım mıydı ?
Cevabı basitti aslında ; içerideydi. 
Duymak için sadece kendimi dinlemem yeterdi.
Ve o cevapla çıktığım  yoga yolculuğunun güzelliğini, başa dönmenin , duraklamanın veya çok hızlı adımlar atmanın.. hepsinin ne kadar kıymetli olduğunu hissettim.
Oldurmaya çalıştığım ve olmayan her şeyin bir sebebi varmış.
Ve iyi ki olmamışlar.
Özgür kalın ! ☺️
Belki senin de hayatında vardır ; olduramadıkların , iş kaygıların, öznelerinden yorulduğun anların...
Kendine sor : 
Ben gerçekten neyi istiyorum ? 
Toplumun dayatmalarından sıyrılmayı, onları özgür bırakmayı deneyimle. 
İşte gerçek yolculuk o zaman seninle ! 
Namaste 🙏🏼 🌱

1 yorum:

��

funda dene . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates