6 Ocak 2019 Pazar


Soğuk bir İzmir havasından yazıyorum bugünkü anlık yazımı. Tüm dileğim kar yağmasından yana fakat ''İzmir'' :)
Taht Oyunları'nı okuyorum şu sıra. Uzun soluklu bir kitap ve inanılmaz keyif alıyorum.
Kendimi bildim bileli doğaüstü karakterlere, mitlere özellikle Yunan ve Mısır mitlerine büyük bir ilgim var. Kitabın da doğaüstü karakterleri bolca barındırıyor olması beni kendine fazlasıyla çekti. Ejderhalarla ilgili bir bölümüne denk geldim bu sabah. Gerçek olmadığını bilsem de bir yanımı öyle çok etkiledi ki ... Khaleesi ve yanında çalışan kızların arasında geçen bir konuşmaydı okuduğum ve şöyle diyordu:

''Bir zamanlar gökyüzünde iki tane ay varmış ama bir tanesi güneşe fazla yaklaşmış ve sıcaktan çatlamış. Binlerce ama binlerce ejderha güneşe doğru savrulmuş ve alevleri yutmuş. İşte bu yüzden alev soluyorlarmış. Bir gün, gökteki bu ay da güneşe yaklaşıp çatlayacak ve ejderhalar geri dönecek.''
Mutlu pazarlar 


*1000kitap alıntıma buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

2 yorum

Taht oyunları kitabını not aldim

❤️❤️

funda dene . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates