20 Eylül 2018 Perşembe

Bazı sabahlar kendimi ödüllendirir gibi erkenden kalkıp soluğu sahilde alıyorum.Belki de nefes almak istediğimden.“Gerçek nefes” dedikleri bir avuç suda bana göre.Ya da  bir kitabın sayfalarında, bir parça yazıda...O saatte kalkılır mı hiç demeyin. Kendiniz için bir şeyler yapmaya başladınız mı saatin yedi,altı,beş hiçbir öneminin olmadığını anlıyorsunuz. 

Bizim buralar Bostanlı sahil :) 

Yapmaktan en keyif aldığım şey iki satır bile olsa şu deniz manzarasına karşı kitap okumak. 
Ve geçen vapurları seyretmek. 

Dönüş yolunda bana eşlik eden manzarayı
 ve şu aralar takıntı haline getirdiğim şarkıyı bırakıyorum buraya !
Daha mutlu sabahlara ! 

6 yorum

Ne güzel şöyle denize karşı kitabını okumak😊en güzeli yapıyorsun 👍bu şarkıyı ben de çok dinlerim:)

Aynı duyguları paylaşıyor olmak ne güzel ☺️

İnsanın içini kıpır kıpır eden canlandıran bir şarkı bu..
O sahillerde az dolanmadım.. sabah en keyiflisi günün. Bravo diyorum sana :) <3

Dimi ☺️ Teşekkür ederim :) ❤️

Her yerde kitap okuyabilirim ama karşımda deniz varsa hep sekteye uğrar okumalarım , deniz mi daha güzel okumak mı ?

Ben de aynı ikileme düşerim hep ☺️ Güzel yorumunuz için teşekkür ederim

funda dene . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates