23 Mart 2016 Çarşamba

ALTI ÇİZİLENLER #1


Herkese yeni bir seriyle merhabaa :)
 Hayatta yapmadan duramayacağın ne var diye sorsalar listenin başını okumak çeker herhalde . Okumayı ne kadar çok seviyorsam, not almayı, altını çizmeyi de bir o kadar çok seviyorum.Geri dönüp not aldıklarımı okumanın tadı hiçbir şeyde yok doğrusu :)
Gelelim altı çizilenler serisinin ilk kitabınaa;
Önyargılı davrandığım Tolstoy'un ''İnsan Ne İle Yaşar''romanına sanırım bir özür borçluyum.
Başladığım gibi bitirdiğim ve favori kitaplar listemin ilk sırasına oturan bir roman oldu kendileri :)


                       ''Anladım ki ; Allah insanların birbirinden ayrı ayrı değil , tek vücut halinde                                                                 yaşamalarını istediğinden , her birine kendi ihtiyaçlarını değil; hepsi                                                                                               için gerekli olan şeyleri ilham ediyor.
             
                         Anladım ki; insanlar kendilerini düşünerek yaşıyor gibi görünsede, gerçekte                                                               onları yaşatan tek şey SEVGİDİR.Kim severse Allah'a yaklaşır;                                                                                                   Allah da ona yaklaşır.Çünkü o sevgiyi yaratandır!''

                                                       Ben mesajı aldım , peki ya siz ?



**Okuduğunuz ve beğendiğiniz kitapları benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)