2 Kasım 2015 Pazartesi

Yağmur sonrası

yağmur sonrası - sarah jio


Herkese merhaba :)
Bugün blog arkadaşım Naz'ın sevimli bloğuna konuk yazar olarak katıldım. Buraya tılayarak ziyaret edebilirsiniz :) 

Okumak için çok geç kaldığım bir yazarın kitabı ''Yağmur Sonrası''
''Hiçbir şey için geç değildir'' cümlesinin doğruluğunu unutamayacağım bir şekilde hatırlatan duygu dolu bir romandı benim için..
Gelelim kitabımızın, konusuna;
Birlikte büyüdüğü Gerard ile evlilik aşamasında, aynı zamanda hemşire olan Anne'nin hikâyesi bu. Anne, hayatının yolunda olduğunu ve gerçek aşkı ile evleneceğini sanırken yakın arkadaşı Kitty ile verdiği karar sonucu hayatı tamamen değişir. Her şeyi arkalarında bırakıp II. Dünya Savaşının ortasında sıkışıp kalmış Bora Bora adasına görev yapmaya giderler ve roman tam da burada başlar.

Anne'nin adada asker olan Westry ile yaşadığı aşkı, birlikte geçirdikleri Bungalov günlerini, savaşın zorluklarını ve bence en önemlisi bir savaşın insanların psikolojilerini ne yönde etkilediğini anlatıyor yazarımız.

Duygusal roman severlerin hoşlanabileceği türde bir kitap, gözlerim dolu dolu okudum. Spoiler vermemek için uğraşıyorum ama hele o birbirlerine bıraktıkları mektupları; başka başka yerlere götürdü beni :) Alınası romanları var Sarah Jio'nun, Yağmur Sonrası favorilerimden oldu bile!

yağmur sonrası alıntı
Kitabı okuduktan sonra üzerinde düşünülmesi gereken bir soru takıldı aklıma;
''Yaşadığımız hayatın bize verdiği rolü mü oynuyoruz? Yoksa gerçekten yaşıyor muyuz?''